maanantai 18. helmikuuta 2008

Ghibertin kotisivut

Tervehdys,
Päätimme sitten tehdä Gibbelle sivustot, jotta tekemiämme videoita ja kuvia voisi näyttää. Blogit ovat tähän erittäin käteviä ja helppoja ratkaisuja...

Gibbe tuli meille reilu vuosi sitten. Hevonen sai välittömät pisteet sen miellyttävästä käytöksestä. Ratsuttajamme taas alkoi miettiä, mitä oikein olemme ostaneet kun hevoselta alkoi löytyä kouluratsastuksen puolelta hyvinkin paljon osaamista. Lisäksi Gilbert näytti pitävän työskentelystä.

1 kommentti:

About Ghiberti kirjoitti...

Tässä ratsastaa Ria 12 v. Nuorin selässä ollut on varmasti Oona 6 v...